idac

Alla inlägg under juli 2011

Av ida cooper - 24 juli 2011 13:30

Igår åkte vi till mommo och moffa vi ska vara här tills på fredag!!! SKOJ


MEN...

Innan vi åkte hit hade kusinen johanna sovit över hos mig i tre nätter!

Första kvällen var jag och johanna ute och joggade runt parkängen, då stod det två polisbilar typ där jag bor det var en såndär stor och en liten och de hade med hundar som fick leta omkring i buskarna där vi sprang!

Så varje gång vi sprang förbi så lyssnade vi vad dom sa! 


Men annars har jag och johanna spelat sims 3 hela tiden typ!!!


&...

Igår när vi satt inne här i ringsta och hade tråkigt började det att spö regna! Alla slet av sig kläderna och på med bikini och sprang ut i regnet! vi var ute tills det typ slutade att regna och då var vi dyngsura!!! SUPERKUL!!!

sen kom det lite åska! MEN DET GÖR VÄL INGET NÄR MAN KAN SITTA INNE OCH HA DET SUPERT!!!


Själv tycker jag att åska är rätt mysigt!


men nu ska jag nog ta och säga hej

puss och kram

                / ida





Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards