idac

Direktlänk till inlägg 11 juni 2011

IDAG SKA VI...

Av ida cooper - 11 juni 2011 10:32

...äta frukost

...spela minigolf

...gå på dop

...köpa gooodis!!!

...och sen typ hitta på något ute!!!

Som igår när vi körde vatten bännboll!! SKITKUL!!!

Jag rekomenderar att testa det!!


Sen får vi se om vi sover över någonstans!


Jag vaknade imorse när syrran och hons kompisar pratade! HÖGT!

SOMNADE SÄKERT VID TVÅ TIDEN IGÅR!!!


Jag skriver mer ikväll!!


KRAM  / Ida



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida cooper - 22 augusti 2011 20:46


nymöblerat rum!!!! känns ganska skönt!! påbörjade nämligen det typ förra veckan!! och idag blev det klart!!!   annars då?! inte mycket! kuinen johanna sov här! SKOJ!!! hon och jag cycklade iväg till lillänge!johanna shoppade lite grejor men...

Av ida cooper - 13 augusti 2011 23:27

idag har typ varit en slappardag! kusinen johanna sov här inatt så vi var uppe ganska sent! vi tog en tripp till frösön idag och gick på cafe sen skjutsade vi hem johanna till aspås! hade sen tänkt att möblera om i mitt rum men det blev inte av!...

Av ida cooper - 24 juli 2011 13:30

Igår åkte vi till mommo och moffa vi ska vara här tills på fredag!!! SKOJ   MEN... Innan vi åkte hit hade kusinen johanna sovit över hos mig i tre nätter! Första kvällen var jag och johanna ute och joggade runt parkängen, då stod det två poli...

Av ida cooper - 17 juni 2011 22:33

Idag har vi typ inte gjort mycket! Bakat och spelat fotboll med kusin albin och syster astrid! Ska typ sova snart, för vi ska kolla på albins fotbolls avslutning imorronbitti! Just nu sitter jag här med kusin johanna!!!    Ska äta kvällsfika ...

Av ida cooper - 10 juni 2011 18:54

Idag har jag slutat femman på Norra! Sen var vi typ bara hemma, hoppas på att det blir vattenkrig ikväll...   Imorron blir det fint väder igen hoppas jag på och då ska vi på dop kl. 16.00!   puss och kram   / ida   jag skriver mer imorr...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards